Bursa Gülüş Tasarımı

Bursa Gülüş Tasarımı uygulamaları alanında kliniğimiz günün ve zamanın gerekliliklerine uygun tedaviler uygulamaktadır. Ağız bakımı denilince ilk akla gelen diş ağrısı ağız kokusu ve diş kayıpları gibi sorunların çözümü gelmiş olsa da günümüzde diş ve diş etlerine bağlı gülüş estetiği de çok önemli bir yere sahiptir.  Çürük olan dişler diş eti hastalıkları diş dizilimindeki çapraşıklıkların anormal renklenmeleri ve diş kayıplarının sonucunda oluşan estetik problemler kişilerin sosyal yaşamlarını olumsuz şekilde etkileyebilir.

Tüm bunların beraberinde özgüven eksikliklerine neden olarak kişilerin toplum içinde gülmekten çekinmeye başlamasına bile sebebiyet verebilir. Kişi kimi zaman da sağlıklı dişlere sahip olsa da diş ve diş etlerinin orantısızlığı şekil ya da biçim bozukluklarını estetik anlamda daha da iyileştirmek isteyebilir. Bu o gibi istekleriniz için Bursa gülüş tasarımı size bu konuda yardımcı olacaktır.

Gülüş Tasarımı Nedir?

Estetik diş hekimliği denince ilk akla gelmiş olan kavramlardan bir tanesi gülüş tasarımıdır. Gülüş tasarımı çeşitli sebepler ile estetik bakımdan görünümü bozuk olan dişler ve dişetlerinin hastaların yüz şekillerine ve gereksinimlerini de göz önünde tutarak olabildiğince doğal ve güzel bir görünüme ulaştırma işlemidir. Estetik bakımdan uygulanan Bursa gülüş tasarımı pek çok işlemin bir arada uygulanması ile yapılabilir.

Gülüş Tasarımı Hangi İşlemleri İçerir?

Her hastanın görünüm bakımından gereksinimleri farklı olacağından uygulanacak olan işlemler bireye özel bir şekilde belirlenir. Bu işlemler tam olarak belirlenirken hastanın yüz hatları cinsiyeti yaşı ve talepleri gibi faktörler göz önünde bulundurulur.

İlgili Link: Sağlıklı Dişlere Sahip Olmak İsteyenlerin Dikkat Etmesi Gerekenler

Bursa gülüş tasarımı sizlere en uygun görünümü elde etmek için işlem öncesinde detaylı bir şekilde konuyu ele alır. İlk önce mevcut olan çürük dişler ve dişeti hastalıkları tedavisi gerçekleşirken diş temizleme işlemleri yapılır. Sonrasında ise hastaların taleplerini ve ihtiyaçlarına göre işlemler belirlenir.

Bu işlemler çoğunlukla gingivektomi adı verilen diş eti estetiği girişimleri diş beyazlatma uygulamaları diş kayıplarının implant yöntemi ya da protez uygulamaları ile telafi edilmesi anlamına gelir. Porselen laminalar ve kaplamalar zirkonyum kaplamalar ve ortodontik tedaviler olarak kademeli bir şekilde gerçekleşir.

Gülüş Tasarımı Nasıl Yapılır?

Gülüş tasarımında ilk olarak hastanın talepleri doğru olarak anlaşılır olması ve ihtiyaçlarını doğru olarak belirlemek oldukça önemlidir. Hasta ağzından alınmış olan ölçüler aracılığı ile hazırlanan modeller üzerinde sorunlar belirlenir ve planlamalar yapılır. Daha sonrasında hastaların ağız içi ve yüz fotoğrafları ile bilgisayar ortamında özel programlar eşliğinde ölçümler yapılır ve yüz şekline uyum hesaplanır.

Tedavi sonrasında gerçekleşecek olan en yaklaşık görüntüler yine programlar eşliğinde hasta ağzına aslına uygun şekilde hazırlanan geçici restorasyonlar ile hastanın tercihi sunulur. Bursa gülüş tasarımı bu konuda sizlerin fikirlerini önemser ve taleplerinize göre yol izler.

Bütün planlamalar gerçekleştikten sonra eğer ortodontik tedaviye gerek duyulmaz ise öncelik olarak dişetlerinde var olan seviye bozuklukları giderilmiş olur.

Zirkonyum Gülüş Tasarımı Nedir?

Gülüş tasarımında kullanılmış olan yöntemlerin hastalara göre değişiklik gösterir. Çünkü her hastanın ağız yapısı farklı olduğu gibi estetik bakımdan talepleri de aynı değildir. Bu çerçeveden bakıldığında son senelerde zirkonyum temelinde gerçekleştirilen tasarımlar ile ön plana çıkmıştır. Bahsedilen tasarım aslında bir diş kaplama tekniği olarak bilinir.

Bursa gülüş tasarımı zirkonyum kaplamada genellikle sonucun doğal olması istendiği durumlarda diş hekimleri tarafınca tavsiye edilir. Zirkonyum özel ağız için ile uyumlu bir materyaldir. Üstelik ışığı geçirgenlik gibi bir özelliği de bulunur. Bu şekilde diş etlerinde kaplamadan ileri gelen enfeksiyonlara ya da renk değişimlerine rastlanmaz. Özellikle hekim işinin ehli olduğunda kaplamadan sonra iyileşme süresi en aza çekilebilir.